?

Log in

Another Quizz

Feb. 6th, 2007 | 11:36 pm

You are in between...You are happy yet depressed at the same time. You're really cunfused about what is going to be in your future, but then again you aren't. You don't have a lot of friend and enjoy being alone, but also being around the people closest to you. The reason of your sadness is because of something in your past, but you try to make the best of it by pretending to be happy all of the time.
Element: Water
Song: Going Under by: Evanescence
Colors: Anything Earthy or Dark

Link | Say it! | Share

What? I have that phobia? =s wtf......

Feb. 6th, 2007 | 11:31 pm

I'm Caligynephobia!



You're Caligynephobia, the fear of beautiful women!

What's your obscure phobia?

Take Other Caffeine Nebula Quizzes

Link | Say it! | Share

Amar

Jun. 21st, 2006 | 12:18 am
music: Amy Hit The Atmosphere - Counting Crows

Gosto de fotografia. Goste de (alguma) arte. Gosto de doces, de pipocas, de gomas, de pasteis, de chocolate. Gosto de andar de bicicleta. Gosto de bébés, de televisão e de cinema. Gosto muito. Mas não amo.. Amo o Diogo, amo o Sol, a Lua, as estrelas, as nuvens, os trovões, raios, o vento, os sons, a música, a chuva, as árvores, flores e folhas; os lobos, tigres, leões, gatinhos e cãezinhos.. Amo os elefantes e as águias, amo os crocodilos e os antílopes... Amo a Natureza... Amo o Diogo... E quando amo sinto paz. Sinto alegria, sinto tristeza, sinto raiva ou sinto felicidade... E porque sinto, amo-os...

Link | Say it! | Share

yay

May. 16th, 2006 | 11:07 pm



Link | Say it! | Share

knew it! XD

Mar. 15th, 2006 | 12:12 am

Elijah Wood
You cant get past Elijah Wood. The Hobbit sized

hottie from the US of A is a heartthrob and

will keep you entertained anyday! (Frodo)


Which Lord of the Rings actor is your best match?
brought to you by Quizilla

Link | Say it! | Share

(no subject)

Mar. 15th, 2006 | 12:06 am

I'm Legolas! (Who, by the way, is really hot!)
Legolas-you are an animal lover and a good person.

You're incredible witha bow and arrow, and

are pretty downspoken but very important to

your friends. You always try your best, even

if you don't get any glory for it. On the

upside, you have great hair. Plus, Legolas is

incredibly HOT! (but you can't have him, he's

MINE!!)


Which LOTR Character Are You?
brought to you by Quizilla

Link | Say it! | Share

(no subject)

Mar. 14th, 2006 | 11:59 pm

Evenstar
Evenstar


What Piece of LotR Jewelry Are You?
brought to you by Quizilla

Link | Say it! | Share

(no subject)

Mar. 14th, 2006 | 11:43 pm

I'm Frodo Baggins!



Serious and sullen, burdened and selfless, you're Frodo Baggins!

"I tried to save the Shire, and it has been saved, but not for me. It must often be so, Sam, when things are in danger: some one has to give them up, lose them, so that others may keep them."

Which hobbit in the fellowship of the Ring are you?

Take Other Caffeine Nebula Quizzes

Link | Say it! | Share

(no subject)

Mar. 2nd, 2006 | 10:20 pm

Take the quiz:
//WHat seXuaL pOsItIon ARe You((((PICTURES))))

MISsOnAry
(((OH HELL YEAH...LiKe adAM aNd eVE...NEvEr gEts OLd aNd iTs veRy SatIsfYiNg)))

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!



XDDDD

Link | Say it! | Share

(no subject)

Feb. 8th, 2006 | 09:25 pm
mood: confusedconfused
music: Counting Crows - A Long December

Ola. Venho escrever aqui para reflectir um pouco. Sim, eu penso melhor por escrito do que por alto, senão perco-me.
Tenho uma difícil decisão a tomar.
A Candy, Joo e Sah vão de férias para o Algarve. Vai ser muito fixe, ir à praia todos os dias, não fazer um cu, e vão-se divertir à grande e à francesa. Convidaram-me para ir, insistiram muito comigo, juntaram-se de propósito para isso e nota-se que falaram anteriormente sobre isso, porque eu nºao tenho a certeza se vou, já que o Diogo não pode ir / não foi convidado.
Eu sei que me ia divertir muito, mas por outro lado ia ter muitas saudades do Diogo e não sei se me ia divertir a 100% por causa disso. Sei que já consigo controlar melhor isso, mas mesmo assim... E além disso não o quero deixar aqui sozinho, sem as pessoas mais importantes para ele e ainda por cima a ter que estudar. Gostava de poder estar nos dois sítios ao mesmo tempo, para poder apoiá-lo e matar saudades dele... Para poder dar-lhe beijinhos, fazer-lhe festinhas, abraçá-lo, ver a Oprah com ele, grizar-me com as caras dele, amá-lo... ser feliz tb!
Eu sei, ele também não vai poder estar muito comigo, mas sei que à noite, pelo menos, estaria com ele... E é muito difícil para ele ficar sozinho à noite, quando não tem nada para fazer e não tem que se deitar cedo..
É uma semana inteira... =/ Eu sei que ele quer estar comigo, eu tb quero estar com ele... Mas tb não vou ter muito que fazer aqui... estudar =p
Não sei o que decida... ir-me divertir mas ficar a pensar que ele está sozinho e triste? Ou ficar e ficar a pensar nas minhas amigas, no que poderia ter feito e no que me poderia ter divertido...? ( ainda por cima elas querem mesmo que eu esteja lá, e estão a fazer chantagem psicológica! a dizer que elas estavam lá qd eu estava mal e que eu agora nunca arranjo tempo para elas.. =| )


NÃO SEI!!!!!

Link | Say it! | Share

(no subject)

Jan. 2nd, 2006 | 11:44 pm

http://usera.imagecave.com/mary_feliz/forum/colingarciabradlegendas.jpg

*griza-se com a própria fotomontagem* XDDDDDDDDDDDDD

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 02:30 pm

Take the quiz:
What Female singer are you?

Ashanti
Sultry and classy, loved by many, Got the guys around your little finger.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!




YEY XD

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 02:23 pm

Take the quiz:
Which guitar are you

Fender Jag-Stang
You are the Fender Jag-Stang. You are the guitar of grungey but still rock and rollish guitarists. Really, anyone can work a jag-stang who wants to. Thanks Kurt Cobain.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT KURT <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 02:18 pm

Take the quiz:
Could you last in a scary movie??

You make it to the end thanks to your friend
You listen to what your friend tells you to do, you can never make a decission for yourself. You would be dead but your friend saved your life.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Eu sobrevivia num filme de terror!!! XDDDD

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 02:10 pm

Take the quiz:
Which Greek god/goddess are you?

Demeter
You are Demeter! Demter was the Goddess of Agriculture,Her daughter was taken by Hades, the God of the Underworld,to become Queen of the Underworld.She was devestated and the world went into a state of perpetual Winter.She bargained with Hades that she could see her daughter half of every year, the Spring and Summer, which bloomed with flowers and returned to it's regular state while Fall and Winter stayed barren.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

Link | Say it! | Share

that is so hot!

Dec. 27th, 2005 | 02:01 pm

Take the quiz:
R u Hot, Sexy, Ugly, Pretty, Geeky? Come here to FIND OUT

You Are HOTT!!!
You are HOTT!!! thats all i can say...

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 02:23 am

[Error: Irreparable invalid markup ('<img<br>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]

<img<br>src="http://i28.photobucket.com/albums/c211/mtnut2/Lookslikeme.jpg">
<P>
You are <b>Average</b>. Just about the normal every<br>day person with an average intelligence. Not a<br>bad thing, at least you don't over analyze<br>things.<br>
<Answers To the Questions<b/>
<P>
<b>Question one.How do you put a giraffe into a<br>refrigerator?</b>
<Br>
The correct answer is: Open the refrigerator, put<br>in the giraffe, and close the door. This<br>question tests whether you tend to do simple<br>things in an overly complicated way.
<Br>
<b>Question two. How do you put an elephant into a<br>refrigerator?</b>
<Br>
Did you say, Open the refrigerator, put in the<br>elephant, and close the refrigerator? Wrong<br>Answer. Correct Answer: Open the refrigerator,<br>take out the giraffe, put in the elephant and<br>close the door. This tests your ability to<br>think through the repercussions of your<br>previous actions.
<Br>
<b>Question three. The Lion King is hosting an<br>animal conference. All the animals attend...<br>except one. Which animal does not attend?</b><br>
Correct Answer: The Elephant. The elephant is in<br>the refrigerator. You just put him in there.<br>This tests your memory. Okay, even if you did<br>not answer the first three questions correctly,<br>you still have one more chance to show your<br>true abilities.
<Br>
<b>Question five. There is a river you must cross<br>but it is used by crocodiles, and you do not<br>have a boat. How do you manage it?</b>
<Br>
Correct Answer: You jump into the river and swim<br>across. Have you not been listening? All the<br>crocodiles are attending the Animal Meeting.<br>This tests whether you learn quickly from your<br>mistakes.
<Br>
And of course there was no number four.
<Br>
According to Anderson Consulting Worldwide, around<br>90% of the professionals they tested got all<br>questions wrong, but many preschoolers got<br>several correct answers. Anderson Consulting<br>says this conclusively disproves the theory<br>that most professionals have the brains of a<br>four-year-old.


<br><br><a href="http://quizilla.com/users/Star2222/quizzes/What%20Kind%20Of%20Intelligence%20Do%20You%20Have%3F~Improved.%20Now%20with%20Pic's~(In-depth%20results)/">What Kind Of Intelligence Do You Have?~Improved. Now with Pic's~(In-depth results)</a><BR> <font size="-2">brought to you by <a href="http://quizilla.com">Quizilla</a></font>

Link | Say it! | Share

hp rules

Dec. 27th, 2005 | 02:08 am

HASH(0x8f89b80)
Which Death Eater are you?

brought to you by Quizilla

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 01:24 am

Estou triste, cada vez que olho para o Alf só me apetece chorar. Mas hoje esqueci-me um bocado disso ao cantar o Singstar. Foi um fim de tarde/noite mto bem passado. Pessoas a dizer que eu cantava bem, ou pelo menos que nao desafinava ( and you've got one trauma less!.. more or less.. ), eu a divertir-me com hoobastank, keane, natasha, blink182, bohemian like you!!! e etc.. foi mt fixe.
Depois chegou o Diogo e tb cantou connosco. E eu continuei a cantar, n lhe dei tantos beijinhos e coisas cm habitualmente. Dp ele disse-me que n curtiu isso. Que tava com saudades minhas. Pronto, eu reconheço que devia ter-lhe dado mais atenção, mas tava a gostar tanto de cantar.... Ele esteve em casa a estudar em vez de tar connosco e precisava de miminho... Vou esforçar-me mais da próxima vez. Tipo qd tiver com ele outra vez n o vou largar!
Acho que foi a primeira vez que ele se queixou de algo assim. Que fofo...
Amo-o tanto, é tão fofo, tão biebie... Tem aquela carinha fofinha e um olhar de (&) qd quer miminhos...

Bem, continuando. Continuo com um certo problema de há uns meses ou wtv qd o postei aqui (not o penultimo post). Não aproveito algumas situações ao máximo. Tipo este natal, não fui mt feliz. Foi mt fixe o dia anterior ao natal, pq teve a família feliz toda junta. Mas em casa, com a Minha família... parece que n é especial. Foi mesmo mais pelas prendas. Não, com o meu pai até foi fixe. Foi diferente. Acho que n gosto mt da tradição, às vezes. Quebrar a rotina é bom. Natal no dolce Vita com o meu pai e a minha irmã. ^^ Isso é cool. Pena a prenda do meu pai - um cd do Cazuza; pensei que o meu pai me conhecia melhor - mas pronto, o resto foi fixe.
Com a minha mãe foi um bocado seca.
Estar com o Hugo tb foi fixe, eu grizo-me com aquele homem. A Raquel tb é fixe, mas estavamos com a família dela e acho faltava algo. Acho que estava a pensar demais no Diogo. Que não me tinha dito nada e já eram 8 da noite ou assim.
Bem, sei que no Domingo à noite já tinha passado a "felicidade" ou "alegria" toda do natal e começei a chorar por causa do Alf.



*

Link | Say it! | Share

(no subject)

Dec. 27th, 2005 | 01:23 am
mood: sadsad

Re: Thread das necessidades e dos desabafos
« Reply #28 on Yesterday at 3:06 »

--------------------------------------------------------------------------------
Hj preciso de desabafar... Não que isto seja considerado mt importante por muita gente, mas pra mim é. Quero falar do meu cão, o Alf.
Fui à Sociedade Protectora dos Animais com ele, porque ele andava com uma espécie de vómitos, e de repente tenho um choque: a médica diz que ele tem uma insuficiência cardíaca.
Basicamente ele cansa-se com muita facilidade, porque o coração já não está a funcionar bem e o coração está muito inchado - tanto, que quase lhe toca na espinha dorsal - pq retém líquidos devido a wtv.
Falei com o meu pai hoje e ele disse que isso num ser humano lhe dá +/- 10 anos de esperança de vida. Isso em anos de cão dá entre 1 e 2 anos.
Tou mesmo triste, pq dentro de pouco tempo posso já não ter o meu fifinho... e eu n tou preparada pra outra perda! Eu estava a preparar-me para perdê-los qd tivesse 24 anos ou assim!...
Eu n tou mt em casa, por isso n tou mt com os meus cães. Mas adoro tar com eles, brincar com eles, fazer-lhes festinhas... escovar o Alf ( pq ele adora... ).. Agora queria fazer isso td, mas tb n posso passar o tempo todo com eles. O Alf anda tão tristinho... Sp parado, logo ele que ama correr e ladrar de um lado para o outro, saltar o muro, etc... agora, de repente, parou de fazer isso tudo. E parece que desde que foi ao médico que está pior! n há nada a fazer... uns remédios ajudam-no, mas não curam... E ele não é feliz... quem me dera fazê-lo feliz nos seus últimos dias =(
O coração dele tá sp a bater mt depressa, parece que vai explodir... Ele tá a ficar magro, sentem-se os ossos todos: espinha, costelas, bacia...
E o olhar dele.... *cries*

Pronto, é melhor calar-me agora..

Link | Say it! | Share